Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

sobota, 11 stycznia 2014

Test zestawu do makijażu


Cześć ;)
Pamiętacie jak pisałam wam o prezentach, które dostałam.
Jednym z nich był zestaw cieni, różów, błyszczyków.
Zestaw ten był dostępny przed świętami w biedronce.
Ceny nie pamiętam.
Moja opinia jest taka, bardzo przydatny, niektóre cienie są matowe, niektóre z dodatkiem brokatu.
Różu na policzka nie używam.

Pewnie będzie mi na długo służył.
Ogólnie to mam problem z malowaniem oczu. Ze względu, że mam jedną powiekę trochę opadającą, to nawet gdy się pomaluję wyglądam trochę jakbym jedno oko miała większe, a drugą mniejszą.
Do zdjęcia powyżej:
Zastosowałam cień złoty i brąz, eyeliner, na dolną kreskę kredkę i tusz. 
Mistrzynią makijażu nigdy nie byłam i nigdy nie będę.








1 komentarz :

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)