Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

czwartek, 10 października 2013

Organizer na opaski do włosów.


Siemanko ;)

Dziś mam dla was mała prezentacją jak zrobić organizer dla opasek do włosów.
Moja koncepcja, wasza może być inna.

Czas, który poświęciłam by go zrobić to zaledwie 10 minut.
Więc każda z was go może zdobić w szybkim czasie, a i trudności nie ma.


Co nam będzie potrzebne?
- Wstążka- grubość 2,5 cm,
- kartonik,
- taśma klejąca-dwustronna lub jakikolwiek klej,
- nożyczki.



1. wyciąć z kartonika prostokąt, szerokość mojego ma 5 cm, długość 10 cm.
Wy możecie zrobić szerokość 7,5 cm, długość może być dowolna.
Im dłuższy tym więcej na nim zamieścicie.
2. Ze wstążki wyciąć paseczki długości 7 cm. Na każdym nakleić taśmę klejącą z przodu i tyłu lub użyć kleju.
3 i 4. Skleić na pół.
5. Przykleić na kartonik. czynności powtórzyć do momentu skończenia się kartonika.
 Ja zaczynałam od dołu do góry.
6. Do dekoracji zrobiłam kokardkę i przykleiłam.


Tak gotowym organizerem możecie się cieszyć porządkiem w domu.
Nawet może służyć jako dekoracja, ponieważ świetnie się prezentuje. ;)

5 komentarzy :

  1. Bardzo pomysłowe ^.^

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! i zapraszam do rejestracji http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=00c0d457af4336e2ac2b275c2d446db2 można za darmo testować różne produkty. pozdrawiam ciepło i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam ten pomysł na Stylowych- genialny :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł ;D Kiedyś nosiłam opaski a teraz już nie :)
    Dzięki za komentarz u mnie i za obserwację , odwdzięczam się tym samym :* Będę tu częściej wpadać ;*

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)