Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

niedziela, 2 lutego 2014

Dziś dzień pozytywnego myślenia!


Siemka


No właśnie, jak u was z pozytywnym myśleniem?
Ja mam tak, że jak myślę, że się uda to nic nie wychodzi, więc już przyzwyczaiła się myśleć negatywnie.
Ale chyba pora to zmienić, no bo w końcu mamy nowy rok, nowe postanowienia.
A postanowienie należy wszystkie zrealizować, no może prawie wszystkie.


Mam dla was ćwiczenia, które nie są trudne, a mogą wam pomóc

1. Gdy się obudzisz, to niezależnie od pogody mów sobie, że będzie dobrze.
2. Jeśli jesteś przed jakimś spotkaniem i do tej pory miałaś zawsze myśli, że coś pójdzie nie tak, to najwyższy czas zmienić to. W końcu to są nerwy, a nerwy osłabiają serce.

I takim sposobem nie tylko pozytywnie myślimy, ale także dbamy o zdrowie i kondycję jednego z najważniejszych organów ;) Jak to dziwnie zabrzmiało.


Pędzę komentować wasze blogi ;)

3 komentarze :

  1. U mnie bywa różnie z pozytywnym myśleniem, chociaż zazwyczaj jestem optymistką.

    Obserwuję
    http://liveofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślę ani pozytywnie, ani pesymistycznie, raczej jestem realistką ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rady, super pomysł na post, zawsze się coś takiego przyda i może pomoże! :)
    Zapraszam do mnie na nowy post: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)