Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

poniedziałek, 20 stycznia 2014

[ 03 ] księga związków, podrywu i seksu




Hej!

Dziś padł na recenzję książki księga związków, podrywu i seksu.

Książkę tą dostałam jako prezent. Byłam bardzo ciekawa co z tej księgi się dowiem. Trochę byłam zaskoczona ponieważ jako poradnik bardzo świetnie się ją czyta. Z braku czasu pochłonięcie jej zajęło mi dwa dni.
Powiem szczerze, że 85% tego co jest w niej zawarte jest prawdą. z niektórymi rzeczami się nie zgodzę, ale to tylko moja opinia. Pewnie inne osoby powiedzą, że więcej lub mniej.

Co możemy dowiedzieć się z tej książki:
- po pierwsze dlaczego wciąż jesteśmy sami bądź jesteśmy w nieszczęśliwym związku
- cała psychologia mężczyzn- na co zwracają uwagę, co jest dla nich najważniejsze, co ich kręci
- jak my kobiety postrzegamy świat
- czym się różnimy
- porady dotyczące związku, podrywu i seksu.
- jak planować życie
- i jeden z działów, który pewnie niejedna z was z chęciom przeczyta "pewność siebie"

Jeśli nie masz pomysłu na prezent dla koleżanki, przyjaciółki bądź jesteś druhną i nie wiesz co podarować to chyba ta książka będzie najlepszym wyborem.

1 komentarz :

  1. Nie czytałam tej książki, aczkolwiek dopiszę ją do listy pozycji, które chcę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)