Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

poniedziałek, 27 stycznia 2014

[ 04 ] Pocztówka z Toronto




Pocztówka z Toronto- Dariusz Rekosz

Opowieść o Żyłce- Monice. Nastolatka pochodzi z przeciętnej rodziny. Jest jedynaczką mieszkającą wraz z rodzicami w bloku. Żyją skromnie. Jej ojciec boryka się z ciężką chorobą. Dostaje wyrok. Każdego dnia jest coraz słabszy. Aż w końcu przychodzi na niego czas. Mama Moniki- Maria nie jest pewna czy dają radę. Postanawia podjąć pracę w Piekarni.
Do klasy Moniki dołącza nowy uczeń Dominik. Od razu jej koleżanka zakochuje się w nim.
Monika przeczuwa, że jest z nim coś nie tak. Dlatego relacje z osobą z ławki pogarszają się
W trzeciej klasie historia nabiera tempa.
Monika pakuje się w tarapaty, jak udało się jej wyjść z nich?
Czy dawne kontakty z mrówą polepszą się? No i co z tą pocztówką z Toronto?


Książkę czyta się bardzo fajnie. Wystarczy jeden góra dwa dni na pochłonięcie całej.
Jako okładka jest bardzo fajna, tylko niczym nie przypomina opowieści, która jest w środku.
Jako historia jest współczesna. O problemach dzisiejszych nastolatków. Główna bohaterka nie tylko pokazała, że jest silna po stracie ojca, ale także to, że nie obwinia za to wszystkich dookoła. Nie siedzi i nie płacze nad swoim losem tylko działa. Chociaż w pewnym momencie zbacza z tej właściwej drogi.


10 komentarzy :

  1. bardzo kuszaco brzmi ta ksiazka, az zobacze czy jest w bilbliotece :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam tytuł postu to byłam pewna, że pokażesz pocztówkę, którą otrzymałas z Toronto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym taką dostać, ale na razie mogę tylko pomarzyć ;)

      Usuń
  3. brzmi ciekawie, chociaż ja póki co muszę przebrnąć przez masę innych książek, które wypożyczyłam na ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, zapowiada się ciekawie!
    Zapraszam serdecznie na nowego posta :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej książce tak szczerze ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, i też nie słyszałam, ale po twoim opisie zapowiada się ,że przeczytam tę książkę ; * Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)