Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

czwartek, 2 stycznia 2014

Przeszłość




Dzień dobry wszystkim!
Dziś tak trochę o przeszłości. Nie należy rozpamiętywać złych rzeczy. TO PRAWDA! Ale o dobrych należ na pewno pamiętać. 
Jakie te życie kiedyś było łatwiejsze. Oczywiście wtedy tak nie myślałam. Bardzo chciałam stać się samodzielna, decydując o wszystkim. Myślałam, że jak ja sama zadecyduję to będzie bez problemów. 
Dziś okazuję się, że tamto życie było łatwiejsze. Nie miało się wrażenia przytłoczenia przez świat. Jęk ludzi na widok tego co chcesz robić/ co sprawia ci satysfakcją. 
Zaczynam mieć wrażenie, że ludzie to robią specjalnie. 
Wiem, wiem nie należy nikomu ufać. Ale żeby najbliżsi nie mogli zrozumieć, to już przesada.
Mam nadzieję, że przyjdzie taki moment, kiedy wszyscy zrozumieją co jest dla mnie ważne.



Fotki, były robione jakieś 6 lat temu,
miałam wtedy 17 lat.
  hehe ale się postarzałam ;D
Nie ma co.








0 komentarze :

Prześlij komentarz

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)