Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

poniedziałek, 6 stycznia 2014

[ 01 ] Przyrodniczy atlas Polski- dla dzieci. W LESIE


Siemanko

 Dziś recenzja będzie dotyczyła przyrodniczego atlasu Polski dla dzieci- LAS

szukałam czegoś na prezent dla siostry, która aktualnie chodzi do szkoły podstawowej. Nie miałam żadnego pomysłu. Zabawki odpadały, ubrania również (bo dostała już na mikołaja). Gry edukacyjne też już ma. więc zostały książki. Jakieś opowiadania? Przeszukałam całą księgarnię i stwierdziłam, przydał by się jakiś przewodnik/jakaś książka która przy da się na lekcjach, często nauczyciele zadawają dodatkowe zadania.

Jest bardzo ciekawy, bardzo ładne fotografie i opisy. Plus dodatkowe oznaczenia- które się wyróżniają.
Co zawiera książka?
- Opisane są lasy występujące w Polsce,
- kolejnym działem są parki Narodowe,
- rzadkie rośliny i zwierzęta
- mini słowniczek.







3 komentarze :

  1. Jak dla mnie rewelacja! Świetne obrazki! Nawet ja stary koń bym trochę poczytała :) Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa taki atlas :)
    Zapraszam do mnie http://femmfashion.blogspot.com/
    Może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. obrazki są to jest dobrze, bo dzieci to lubią:)

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)