Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

sobota, 4 stycznia 2014

Postanowienia na 2014 r.



Witajcie kochani ;)

Widzę, że na waszych blogach już są postanowienia na ten rok.
Więc i ja swoje cele opublikuję. Oczywiście te bardziej nazwijmy je „intymne” pozostawiam dla siebie, ale z resztą się podzielę ;)
W tamtym roku nie miałam postanowień i rok wyglądał jak wyglądał, czyli nie jak.
Taki trochę bezsensu i strasznie mi głupio, bo stracony.

No to może zacznijmy od takiej najważniejszej kategorii, którą od bardzo dawna zaniedbałam.


SPORTOWE
- w słoneczne dni wybierać się na przejażdżki rowerowe
- dużo jeździć na rolkach ;)
- dużo, dużo ćwiczyć- szczególnie mięśnie brzucha
- poprawić kondycję
- jak starczy czasu, sił i zdrowia to może maratonik
- przełamać się i zacząć tańczyć


PRYWATNE
- przeprowadzka
- zmienić otocznie
- zacząć się zdrowo odżywiać
- być pewną siebie
- pokonać swoje lęki
- napisać książkę
- przeczytać, co najmniej 52 książki ( choć wiem, że będzie to trudne z powodu braku czasu)


EDUKACYJNE
- nauczyć się j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- nauczyć się j. hiszpańskiego na poziomie komunikatywnym
- nauczyć się gotować nowych potraw
- podszkolić się z sferze remontowym
- nauczyć się jeździć na rolkach ( dla niektórych to może być głupie, ale przyznaję się, że nie potrafię, mimo, iż jestem taka stara ;D)
- nauczyć się tańczyć
- ukończyć jakiś ciekawy kurs ( jeszcze nie wiem, jaki, ale coś się znajdzie)


BLOGOWE
- dodawać przynajmniej 1 post dziennie
- 4 razy w miesiącu umieszczać recenzje książek, które wpadną mi w ręce
- dzielić się tym, co jest dla mnie najważniejsze
- nawiązać współpracę z jakąś firmą, (ale jak się taka nie zdarzy to nic straconego, w końcu blog ma być przyjemnością, a nie obowiązkiem)


ZAKUPOWE
- jeśli była mowa o uczeniu się jazdy na rolkach no to najpierw trzeba mieć sprzęt.
- może rower, chyba, że od kogoś dostanę lub po prostu będę pożyczać


PODRÓŻOWANIE
- tutaj jeszcze nie mam konkretów, ale na pewno chciałabym odbyć kilka podróży. Jedno dniowe czy kilkudniowe nie ma znaczenia.


To chyba by było na tyle. 

Pozdrawiam was, Brabrella ;)

4 komentarze :

  1. Dużo tych postanowień :)



    Mogłabym prosić Cię o poklikanie u mnie w banery po prawej stronie ? :) To dla mnie bardzo ważne. Jeśli się zgodzisz będę bardzo wdzięczna. Już teraz góry dziękuję :)

    Zapraszam również do siebie na konkurs z ROSEGAL !!
    Do wygrania świetne ubrania !! :)
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/12/giveaway-z-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne postanowienia/cele. Bede pilnowal ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo mi też marzy się nowy miejski rower :) Na razie próbuję wymusić na rodzicach auto, ale jak tylko zrobi się ciepło kupię sobie nowe "kręci-kółko" :D
    Tak kocham czytać, a tak brakuje mi czasu :(
    Powodzenia w dotrzymaniu postanowień :)

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)