Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

wtorek, 28 stycznia 2014

Gofry z syropem malinowym




Dzień doberek ;)


Tak sobie myślałam co by tu dobrego zrobić i na szybko?
W ręce wpadła mi karteczka z przepisem na gofry, jak ja ich dawno nie jadłam, będzie może z rok czasu.
Ale to nie te same, które jadłam nad morzem w dzieciństwie.
Tamte były całkiem inne i na dodatek z sosem jagodowym.
Będę dalej szukać i piec, może w końcu znajdę ten właściwy przepis.


SKŁADNIKI

- 1/2 kg mąki
- 2 jajka
- 3/4 szklanki cukru
- 1/3 kostki masła
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1-2 szklanki wody gazowanej
- cukier waniliowy



PRZYGOTOWANIE

Jajka ucieramy z cukrem i cukrem waniliowym. Dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia i stopione masło ( zimne ). Wlewamy wodę i miksujemy do uzyskania jednolitej masy.
Odstawiamy masę na pół godziny.
Po tym czasie możemy piec gofry i cieszyć się smakiem.


Propozycja podania z syropem malinowym.

Wersja walentynkowa.




Jeśli nie lubicie syropu malinowego to możecie z cukrem pudrem, równie pyszne są.







Jeśli macie ochotę to zapraszam do polubienia profilu na facbooku.
https://www.facebook.com/designyourhappylife

Pozdrawiam bay ;*

2 komentarze :

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)