Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

poniedziałek, 24 marca 2014

I w końcu ślepy odzyskał swój wzrok


Dzień dobry ;)

Dziś pochmurny i deszczowy dzień, a było tak pięknie. Mam nadzieję, że ta pogoda szybko się zmieni.
Cały tydzień załatwiałam sprawy. Przede mną kolejny ciężki tydzień.

We wtorek byłam umówiona na wizytę u okulisty. Wzrok mi się pogorszył. Trochę bałam się wizyty, bo tak naprawdę nie wiedziałam co z niej wyniknie. Ale okazało się, że strach ma wielkie oczy.
Muszę nosić okulary, nie ma mocnych. Na razie się przyzwyczajam się, choć dziwne się w nich czuję. Jakbym chodziła w jakiś goglach narciarskich.

w salonie ciężko było dobrać do mojej twarzy odpowiednie okulary. Wszystkie nie pasowały, w jednych wyglądałam jak brzydula ;D


Pozdrawiam was, Barbarella ;*

1 komentarz :

  1. oj i ja się musze wybrać do okulisty bo chyba wzrok mi siada, nie ma to jak starość :P

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)