Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Przedostatni dzień w roku




Siemanko,

dziś powoli przechodzimy do podsumowań całego roku i planów na przyszły.
Jeśli chodzi o postanowienia to pewnie niektóre będą kontynuacją poprzednich, które nie zostały zrealizowane. Ale pewnie pojawią się nowe.
Dziś jednak nie zdradzę jakie postanowienia będą i jakie były.

Co się zmieniło w moim wyglądzie przez ten cały rok?
Nic, poza długością włosów, które sięgają mi już prawie do pasa. Przyznam, że jak tylko przyjdzie nowy rok idę je skrócić, bo moje końcówki- rozdwojone i połamane wołają o HELP!




Zdjęcie było robione 2 miesiące temu, dziś są nieco dłuższe.

10 komentarzy :

  1. Śliczne włosy <3
    Dziękuje za komentarz na moim blogu :*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetne włosy, sama zawsze chciałam mieć właśnie takie, niestety falują jak wściekłe :s odkąd je ścięłam nawet je lubię, ale o takich mogę co najwyżej pomarzyć :c

    my-retro-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy. ja miałam jeszcze dość sporo dłuższe od Twoich, później trochę ścięłam, teraz sięgają do połowy pleców i zapuszczamy! :P

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje końcówki wołaja o pomste do nieba ale staram się je udobruchać tonami odzywek :)

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne włosy, jak podetniesz to będą idealne :)
    Dziękuję i również obserwuję :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Howdy, i read your blog often and i own an analogous one and i used to be simply wondering if you get a lot of spam comments? If thus how do you stop it, any plugin or anything youll be able to advise? I get thus much lately its driving me mad so any help is very abundant appreciated. It costs about $10 more on a comparable HP printer, and $75 on a Canon.
    jeux be

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy <33
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Chciałabym Cię bardzo prosić o pomoc, jeśli możesz poklikaj u mnie w baner Sheinside :) Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)