Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

niedziela, 3 listopada 2013

Kolejny odcinek Kobiety na krańcu świata- mała bokserka





Witam was ponownie.

Patrzeliście dzisiaj na nowy odcinek Martyny Wojciechowskiej? Bo ja tak i jestem pod ogromnym wrażeniem.
Zaciekawił mnie tak samo jak i wzruszył. Ja w wieku tej dziewczynki biegałam po podwórku, skakałam na skakance, grałam w piłkę  i wymyślałam ze znajomymi mnóstwo niestworzonych rzeczy.
Tym bardziej należy jest się pochwałę za to jaka mocna jest. Bo pewnie nie jeden Europejczyk by się poddał na samym początku.
Aom oprócz walk ma treningi, pomaga rodzinie. Która dorosła osoba była by w stanie udźwignąć to co ona.

Jeśli nie oglądaliście to to zobaczcie koniecznie na tvn player, a na pewno nie pożałujecie.




0 komentarze :

Prześlij komentarz

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)