Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

sobota, 12 października 2013

Repty- Stare Tarnowice.


Witajcie.

Początek wakacji wybrałam się w miejsce, które najlepiej wspominam.
Są to Repty- Stare Tarnowice. Dziadek tam kiedyś (jak jeszcze żył) był w ośrodku rehabilitacyjnym.
Mimo, że ode mnie jedzie się godzinę to jako 5 letnie dziecko wytrzymywałam taką podróż codziennie.
Pamiętam, że gdy przyjeżdżaliśmy to zawsze dostawałam jajko KINDER niespodziankę, a później obowiązkowo frytki ;)

Pewnego dnia bawiąc się w wysokiej trawie przyczepił się mnie kleszcz.
Pamiętam, że miałam do na dłoni i nie chciałam by pielęgniarka mi go usunęła tłumacząc, że mam zwierzątko. Dziś się z tego śmieję.
Wtedy nawet na kilka dni wylądowałam w szpitalu, ale tego momentu prawie w ogóle nie pamiętam. Podobno jestem uczulona na kleszcze.
















0 komentarze :

Prześlij komentarz

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)