Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

niedziela, 13 października 2013

Księżyc- moon


Siemanko ;)

Dziś fotografia księżyca. 
Pewnego zimowego wieczoru wyszłam na balkon i patrzałam na księżyc. Zastanawiałam się jak on wyszedłby na zdjęciu. Powiem szczerze, że ciężko było go uchwycić w kadrze. Przybliżenie było do maksimum. Drgnięcie ręki powodowało, ze księżyc znikał. I trzeba było od nowa wszystko powtarzać.

Zdjęcie jest właśnie tak zrobione. Na dodatek korzystałam ze statywu, ale po naciśnięciu przycisku na aparacie obiekt przemieszczał się w różne miejsca. Nie potrafiłam do uchwycić w samym środku.

Teraz was zapraszam na mini słowniczek ;)

Zobaczmy jak w innych językach jest księżyc.

Po angielski-moon
Po niemiecku- Mond
Po włosku- luna
Po hiszpańsku- luna
Po francuski- lune
Po czesku- měsíc
Po filipińsku- gumala
Po grecku- φεγγάρι
Po portugalsku- lua
Po węgiersku- hold
Po turecku- ay


A więc na zakończenie dodam

Że jeśli ma się cel wszystko można zrobić.
Tylko potrzebny jest sprzęt, odrobinę chęci i poświęcenia.

To było ostatnie zdjęcie jakie zrobiłam w grudniu 2011 roku.
Następnego dnia trafiłam z ciężkim bólem brzucha no i wydano diagnozę.
Więc chyba to nie był najlepszy pomysł, żeby zimą robić zdjęcia.
Ale plus taki już od kilku lat na to choruję, a dopiero w grudniu dowiedziałam się o tym.





0 komentarze :

Prześlij komentarz

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)