Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

piątek, 13 września 2013

Na szczęście




Yo!


Coś na szczęście, dziś się wyjątkowo przyda!
13 i na dodatek w piątek. Miejmy nadzieje, że pech mnie nie dopadnie. Dla tych, którzy są prześladowani przez pech mam super kolczyki.







Są wyjątkowe, nie wiem czy przynoszą szczęście, bo jeszcze nie próbowałam. A powinnam, bo czasami mam wrażenie, że wszystko jest przeciwko mnie. Nawet najzwyklejsze rzeczy.


Pozdrawiam was, Barbarella ;)


0 komentarze :

Prześlij komentarz

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)