Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

poniedziałek, 23 września 2013

Kocie mielone


Cześć ;*

Dziś na obiad kocie mielone- dla ludzi oczywiście ;D

Powiedzmy, że znudziły mi się tradycyjne kulane mielone. że miałam foremkę w kształcie głowy kotka to ją wykorzystałam. Można by było zrobić to samemu bez pomocy foremki, ale ja poszłam na skróty z racji tego, że nie miałam zbyt dużo czasu, a szkoda.
Uwielbiam gdy do mielonych i ziemniaczków są tarte ogórki kiszone ;)

Pozdrawiam was, Barbarella ;)



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)