Translate

Łączna liczba wyświetleń

Czytelnicy

Biorę udział!

piątek, 21 lutego 2014

Zaopatrzenie w nasiona

Siemano!

Wczoraj na zakupach natknęłam się na stoisko z nasionami. Nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Choć do zasiewów zostało jeszcze sporo czasu to i tak postanowiłam się zaopatrzyć, by później nie zapomnieć czy nie zakupić przez brak funduszy.

Ale to nie wszystkie nasiona jakie planowałam kupić. Na resztę zbieram drobniaki.
Warto się zaopatrzyć, bo to nie tylko ładny wygląd naszego okna, balkonu, ogródka, ale również ekologia.


Już nie mogę się doczekać, kiedy nadejdzie czas sadzenia ;)

Pozdrawiam Barbarella

1 komentarz :

  1. Żeby jeszcze chciało mi rosnąć ale z moją ręką do roślin to ciężko

    OdpowiedzUsuń

Hey!
Zostawiając komentarz tworzysz dyskusję czy ci się podobało!
Każda osoba, która pozostawi po sobie ślad również odwiedzinami i komentarzem będzie nagrodzona *(^^,)*

Komentarze złośliwe/ wulgarne będą natychmiastowo usuwane.
Uszanuj czyjąś pracę!
Bay ;)